Pomidory i oregano czynia potrawe wloska, wino i estragon -
francuska. Kwasna smietana zamienia ja w potrawe rosyjska, a
cytryna i cynamon - w grecka. Sos sojowy zamienia jedzenie w danie
chinskie, a czosnek czyni je smacznym.
Alice May Brock

poniedziałek, 6 listopada 2017

Serek z jogurtu greckiego




Ciekawi mnie bardzo czy Wy tak jak ja uwielbiacie serki do smarowania pieczywa?
Mam na ich punkcie bzika tak jak i na punkcie wielu innych smarowideł. Wiele smarowideł wymaga dużych kosztów i dużego nakładu pracy lecz ten serek jest tak prosty, ze prostsze nie moze byc juz nic..


Potrzebujemy wiaderko jogurtu greckiego, który wlewamy do miski i solimy. 
Wlewamy na tetrę , ściskamy i odkładamy na sitko. 
Takie zawiniątko wkładamy na 24 godziny do lodówki.

Tak wygląda po 24 godzinach.

 
Teraz czeka nas juz tylko zabawa a efekt końcowy zalezy tylko od naszej wyobraźni.


Z serka lepimy kulki, które następnie posypujemy papryka, oregano, chili, sola morska i czym tam tylko zapragniemy.


Serek jest świetny do pieczywa a także do smarowania tortilli , z których możemy zrobić przekąski 

tu -link- do przekąsek z tortilli a tu przepis na domowe tortille





Jedyne co mi pozostało to zyczyc Wam smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz