Pomidory i oregano czynia potrawe wloska, wino i estragon -
francuska. Kwasna smietana zamienia ja w potrawe rosyjska, a
cytryna i cynamon - w grecka. Sos sojowy zamienia jedzenie w danie
chinskie, a czosnek czyni je smacznym.
Alice May Brock

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Obiad z piersia w tle



Szalony weekend za nami, pelen gości, przystawek i jedzenia na szybko. W takich chwilach najlepiej sprawdza się piers kurczaka, gdyż jej przygotowanie zajmuje nam niewiele czasu a danie z nia jest pyszne. Piers jak to piers ma w sobie malo tłuszczu, wiec dla tych, którzy lubia odrobinę sosiku polecam piers duszona na masle, tu. Jej przygotowanie zajmuje z gotowaniem jakieś 20 minut. Wiec jest ekspresowym danie. W sobotę wlasnie taka piers zrobiłam, gdyż duzo ludzi na obiedzie a czasu nie za wiele. Do tego podałam fasolkę z oliwa z oliwek i czosnkiem oraz smażone młode ziemniaczki.

W niedziele tez malo czasu bylo na stanie w kuchni, a , ze Julka juz dzis do szkoly, to musiał byc obiad , który da jej duzo sil na pierwszy dzień. Byla wiec piers z  kurczaka w papirusie z ryzem i sałatka z pomidorów i cebulki.
pychotka


Piers kurczaka przygotowałam tak jak na opakowaniu na piers w papirusie. Polecam. Kupiłam kilka torebek w czasie pobytu w Polsce, zeby czasami zaskoczyć Holendrów przy stole. :)
Wyszło szybko i pysznie.




Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz