Pomidory i oregano czynia potrawe wloska, wino i estragon -
francuska. Kwasna smietana zamienia ja w potrawe rosyjska, a
cytryna i cynamon - w grecka. Sos sojowy zamienia jedzenie w danie
chinskie, a czosnek czyni je smacznym.
Alice May Brock

wtorek, 11 marca 2014

Polski obiad fusion.



Polski obiad w nowej odmianie (i trochę odchudzonej).

Ryz, kotlecik z piersi kurczaka, placki z cukinii (plasterki cukinii - smażone), kompot z truskawek (swieze truskawki).
Polska kuchnia jest bardzo smaczna lecz bardzo tłusta i tucząca. Zeby moc się nia delektować bez narażania swojej wątroby na zle samopoczucie, musimy ja trochę odchudzić. 

Zamiast ziemniaków - ryz, bez sosu, tylko ocet balsamiczny. Uwierzcie mi, przepyszny w polaczeniu z cukinia, kurczakiem i truskawka. 
Placki tez odchudziłam. Usmazylam plastry cukinii na oliwę z oliwek i odcisnelam na papierze. 
Kompot - niezdrowy, ze względu na to, ze podczas gotowania ulatują wszystkie witaminy. W zamian używajmy swiezych owoców. Nie trzeba się bac laczenia owoców z mięsem, to pyszna kombinacja.

Uwieńczeniem swiezosci dania sa swieze zioła. Dzis wybrałam bazylie.

Polecam, pyszne danie plus zdrowe danie!



Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz